Epage و کارکردهای یک ابزار طراحی سایت

Epage و کارکردهای یک ابزار طراحی سایت

۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۴ کد خبر: ۱۵ وبلاگ
تعداد بازدید:۱۵۹۲۶
epage ویژگی های یک سایت ساز حرفه ای را داراست. در ادامه با مهم ترین این ویژگی ها آشنا میشویم.

ابزار طراحی و ساخت سایت epage کارکردهایی که یک سایت ساز خوب برای کاربر باید داشته باشد را داراست؛ اما مهم‌ترین این کارکردها و ویژگی‌ها چیست؟

 

استفاده آسان

از آنجایی‌که ابزار طراحی سایت به‌گونه‌ای طراحی شده که تمام مردم بتوانند سریع و راحت از آن استفاده کنند، اگر کار با یک سایت ساز دشوار باشد و کاربر نتواند با آن ارتباط برقرار کند، آن را رها کرده و به دنبال ابزار دیگری خواهد رفت. کاربر نباید زمان زیادی را صرف یادگیری و فهم نحوه کار با ابزار طراحی سایت بکند و به همین دلیل epage ضمن داشتن صفحه مدیریت محتوای آسان، توانسته راهنمای کار با آن را به زبان ساده و تصویری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

کیفیت طراحی و قالب‌های زیبا

در کنار کار آسان، ابزار طراحی سایت باید قالب‌های با کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد. امروزه قالب‌ها و طرح‌های ساده، مدرن و متناسب با موبایل طرفدار زیادی دارد. قالب‌هایی که epage برای طراحی سایت استفاده می‌کند، علاوه بر تنوع گرافیکی و تناسب آن با موضوع و محتوای وب‌سایت، به صورت ریسپانسیو ارائه می‌شود و به راحتی در نسخه‌های تلفن همراه و تبلت قابل مشاهده است.

 

گالری عکس و تصاویر

یکی دیگر از ویژگی ابزار طراحی سایت قابلیت نمایش و ویرایش تصویر است. از آنجایی که تصاویر نقش مهمی در جذب مخاطب و بازدیدکننده به وب‌سایت دارد بنابراین ویژگی استفاده از گالری عکس باید به راحتی در اختیار کاربر قرار گیرد. کاربران epage می‌توانند در بخش مدیریت محتوای وب‌سایت خود به راحتی تصاویر را بارگذاری و استفاده نمایند.

 

بخش وبلاگ

بخش وبلاگ در یک وب‌سایت می‌تواند به تولید محتوای متنوع و جذاب همراه با عکس و ویدئو کمک کند. قابلیت دسته‌بندی مطالب، ارسال تصویر، ارسال و مدیریت نظرات کاربران و توزیع در شبکه‌های اجتماعی از جمله ویژگی‌هایی است که یک ابزار طراحی سایت همچون epage باید در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

دامین و نام مناسب

انتخاب و استفاده از یک دامین مناسب برای یک وب‌سایت اهمیت زیادی دارد این نکته خصوصاً در رابطه با سئو و بهبود جایگاه وب‌سایت در موتورهای جست‌وجو اهمیت می‌یابد. ابزار طراحی وب‌سایت باید به کاربر اجازه دهد تا بتواند نام انتخابی خود را برای وب‌سایتش برگزیند.

کلید واژه ها: طراحی سایت ساخت سایت راه اندازی سایت سایت ساز


( ۸ )

نظر شما :

حسن ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۴
با سلام من مطالب رومفید میدونم اما دانش استفاده ازابزازمدیریت رونمیدونم یعنی گیج شدم چطوری باهاش کارکنم اگر اموزش صوتی وتصویری بزارید خیلی خوب میشه چون من میخوام یک وپسایت برای کسب وکارداشته باشم ولی هنوز نتونستم راه اندازی کنم شروع کار اسونه ولی بقیه اش لااقل برای من نه لطفا راهنمایی کمید
پاسخ مدیر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۷

با تشکر از شما

برای استفاده از ePage حتماً وقت بذارید و مطالب وب سایت راهنمای ePage رو مطالعه کنید.

همچنین می توانید از فیلم کوتاه موجود در این لینک بهره بگیرید.