چگونه از ‌سایت پول در بیاوریم؟

۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۷ کد خبر: ۱۲ وبلاگ
تعداد بازدید:۱۸۹۲۱
درآمدزایی از طریق وب سایت برای همه ممکن است به شرط آنکه با برنامه ریزی مناسب و به کارگیری تکنیکهای لازم صورت پذیرد.

پول درآوردن از وب‌سایت چندان پیچیده نیست و تقریباً هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد. به عبارتی اینکه یک وب‌سایت ساده به ابزاری برای درآمدزایی تبدیل شود نیاز به برنامه‌ریزی، تلاش و کمی شانس دارد. در ابتدا به هزینه‌ای برای ساخت وب سایت، نگهداری و مسائل فنی وب‌سایت نیاز دارید که این هزینه می‌تواند در آینده با درآمدی که به دست می‌آورید جبران شود. در ادامه به چند روش درآمدزایی از وب‌سایت اشاره می‌کنیم:

 

بازاریابی‌های مرتبط

بازاریابی‌های مرتبط یکی از راه‌های مرسوم برای درآمدزایی از یک وب‌سایت است. شروع این کار از یافتن محصولی است که می‌خواهید آن را به کاربران توصیه کنید؛ و سپس آن را تائید و به بازدیدکنندگان وب‌سایت معرفی کنید. اگر فروش محصول از این طریق رونق بگیرد و مشتریان از لینک وب‌سایت شما به خرید محصول روی بیاورند، می‌توانید بخشی از درآمد شرکت را سهیم شوید.

 

درج تبلیغات بر روی وب‌سایت

فروش بخشی از فضای وب‌سایت به شرکت‌هایی که به دنبال اسپانسر هستند یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی است. برای هر قسمت از وب‌سایت می‌توان قیمت متفاوتی برای تبلیغات در نظر گرفت و این تعرفه اغلب به‌صورت هفتگی، ماهیانه و سالانه است. در برخی موارد شرکت با توجه به میزان بازدیدکنندگانی که از وب‌سایت شما به تبلیغ مراجعه کرده‌اند، مبلغی به شما پرداخت می‌کند.

 

فروش محصولات دیجیتال

یکی دیگر از بهترین راه‌های درآمدزایی از طریق وب‌سایت، فروش مستقیم محصولات خودتان است. چرا که در این راه واسطه‌ای وجود ندارد و خریدار محصول را مستقیم از خود شما تهیه می‌کند. البته در این روش چون نیاز به پرداخت اینترنتی وجود دارد، باید از درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین سرویس پست و تحویل محصول به مشتری و پرداخت مالیات نیز استفاده کرد. طراحی زیبا و جذاب نیز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این قبیل وب‌سایت‌هاست.

 

راه‌اندازی وب‌سایت تجارت الکترونیک

قرار نیست وب‌سایت‌ها همیشه با محتواهای متنی پر شوند بلکه گاهی ابزاری می‌شوند برای فروش محصولات مختلف در یک فروشگاه آنلاین. امروزه صدها و هزاران وب‌سایت تجارت الکترونیک و یا همان فروشگاه‌های آنلاین مشغول به کار هستند. برای اینکه در این بازار رقابت موفق باشید باید وب‌سایت شما منحصربه‌فرد باشد، خلأهای موجود را پر کند و از تکنیک‌های بازاریابی نوین و استراتژی دقیق بهره گیرد.

 

راه‌اندازی کلاس آموزشی خصوصی

اغلب ما مهارت‌های خاصی داریم که دیگران می‌توانند از آن بهره گیرند. این امکان وجود دارد که به‌راحتی وب‌سایت خود را تبدیل به یک کلاس درس خصوصی کنید تا بدین ترتیب هم دیگران مطالب جدید یاد بگیرند و هم شما درآمدزایی خوبی از این راه داشته باشید.

 

 

کلید واژه ها: طراحی سایت درج تبلیغ در سایت بازاریابی اینترنتی سئو سایت


( ۴۶ )

نظر شما :

امیرقانع ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۷
عرض ادب واحترام؛ خسته نباشید،ممنون وسپاس فروان ودرود بسیار به همه شما دوستان بخاطر گردآوری اینگونه نرم افزارها! موفق وسربلند باشیدبرای همیشه!