ویژگی‌هایی که یک ابزار ساخت سایت باید بدان مجهز باشد

ویژگی‌هایی که یک ابزار ساخت سایت باید بدان مجهز باشد

۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۹ کد خبر: ۴۱ وبلاگ
تعداد بازدید:۳۱۳۰۷
اگرچه ویژگی‌های ابزارهای طراحی سایت متنوع‌اند اما ، یک سایت ساز حرفه‌ای باید به این ویژگی‌ها و امکانات مجهز باشد:

ابزارهای طراحی و ساخت سایت بسیار متنوع‌اند و ویژگی‌های گوناگون دارند؛ اما برخی از این ویژگی‌ها برای یک سایت ساز مناسب، ضروری هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم. گفتنی است ابزار طراحی و ساخت epage که یکی از حرفه‌ای‌ترین سایت سازهای داخلی است، تمام این ویژگی‌ها را داراست و کاربران پس از ساخت وب‌سایت با انتخاب بسته‌های گوناگون آن می‌توانند، از این امکانات استفاده کنند.


استفاده آسان


از آنجایی که ابزار طراحی سایت باید برای تمامی افراد کارایی داشته باشد تا بتوانند در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت، یک سایت برای خود طراحی کنند، پس باید استفاده از آن راحت باشد، چراکه اگر کار با سایت ساز دشوار باشد، کاربر آن را رها کرده و به سراغ جایگزین آن می‌رود.


کیفیت قالب‌های وب‌سایت


قالب‌هایی که یک ابزار طراحی وب‌سایت برای کاربرانش ارائه می‌کند باید باکیفیت، مدرن، شفاف و مناسب برای تلفن همراه باشد. در عین حال بهتر است تا این امکان برای کاربر فراهم شود تا بتواند بخش‌های مختلف قالب و وب‌سایت خود را به دلخواه تغییر دهد.


امکان ساخت فرم


یک سایت ساز خوب باید امکان ساخت سریع و آسان فرم را برای کاربر فراهم کند. بهتر است تا کاربر بتواند بخش‌های مختلف فرم را نیز بنا بر خواست و نیاز خود تغیر دهد. این فرم می‌تواند شامل فرم اطلاعات تماس، فرم ثبت‌نام و یا فرم نظرات و پیشنهاد شود.


گالری تصاویر


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک سایت سایز باید بدان مجهز باشد، امکان نمایش و ویرایش تصاویر است. بهتر است قابلیت‌هایی نظیر تغییر سایز، برش و افکت‌های تصویری نیز در گالری عکس گنجاند شود.


وبلاگ


اگرچه ابزارهای طراحی سایت برای ساخت وب‌سایت مناسب هستند نه وبلاگ، اما اغلب آن‌ها ابزارهای ساخت وبلاگ نظیر انتشار پست، مدیریت نظرات، دسته‌بندی مطالب و اشتراک در شبکه‌های اجتماعی را نیز برای کاربران در نظر می‌گیرند.

 

قابلیت اشتراک‌گذاری


امکان اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی یک ویژگی مهم است که سایت ساز باید برای کاربر خود فراهم کند. اغلب ابزارهای طراحی و ساخت سایت به مدیر وب‌سایت اجازه می‌دهند تا با درج آیکن شبکه‌های اجتماعی مختلف، بتوانند مطالب مد نظر خود را مستقیماً در این شبکه‌ها به اشتراک گذارند.


انتخاب دامین دلخواه


معمولاً وب‌سایت‌هایی که به صورت رایگان برای کاربران وب‌سایت طراحی می‌کنند، پس از اتمام کار، دامین به‌صورت زیرمجموعه دامین اصلی معرفی می‌شود؛ اما پس از پرداخت اشتراک، مدیر سایت می‌تواند دامین دلخواه خود را به صورت مستقل به ثبت رساند. استفاده از دامین اختصاصی نکته بااهمیتی است که هم موجب افزایش اعتبار وب‌سایت و کسب و کار می‌شود و هم جایگاه وب‌سایت را در نتایج موتورهای جست‌وجو بهبود می‌بخشد.

کلید واژه ها: سایت ساز طراحی سایت ابزار طراحی سایت ویژگی سایت ساز


( ۸ )

نظر شما :

امان اله حقانی ۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۶:۴۴
خیلی عالی