ویژگی های یک سایت ساز خوب را بشناسید

۰۸ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۱ کد خبر: ۶ وبلاگ
تعداد بازدید:۱۰۵۰۳
مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک سایت ساز و ابزار طراحی سایت خود باید در اختیار داشته باشد چیست؟در ادامه با چند ویژگی آنها آشنا شوید

سایت سازها امروز یکی از متداول‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های ورود به دنیای آنلاین محسوب می‌شوند؛ اما به دلیل وجود تنوع و گستردگی گزینه‌های پیش رو انتخاب بهترین نمونه ز آن‌ها برای یک کاربر شاید قدری دشوار به نظر رسد. هر یک از این نمونه‌ها ویژگی و شرایط جذابی را ارائه می‌کنند اما پیش از انتخاب آن باید بدانید که آیا این ویژگی برای ساخت سایتی که در نظر دارید مفید است یا خیر؛ و اما مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک سایت ساز و ابزار طراحی سایت خود باید در اختیار داشته باشد چیست؟

  • طراحی وب. کاربران جذب چیزهای زیبا می‌شوند. طراحی زیبا و مناسب می‌تواند به حضور شما در دنیای وب قدرت بخشد، خصوصاً اگر قصد ساخت سایت‌های تجاری دارید. یک وب‌سایت چشم‌نواز بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و تأثیر مثبتی بر آنان خواهد داشت. سایت سازی که انتخاب می‌کنید باید فضا و طرح مناسبی را برای وب‌سایت شما فراهم کند که در آن بتوانید لوگوی خود را قرار دهید. در عین حال این سایت ساز باید بتواند با استفاده گوگل مپ و یا سایر نقشه‌ها موقعیت مکانی شما را در وب‌سایت نمایش دهد که این نکته برای وب‌سایت‌های حوزه تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری دارد.
  • همخوانی با موبایل. سایت سازها باید بتوانند با طراحی ریسپانسیو خود امکان مشاهده و دسترسی وب‌سایت بر روی تلفن‌های همراه را فراهم سازند. نمایش صحیح تصاویر و صفحات وب‌سایت در نسخه‌های موبایل اهمیت زیادی دارد.
  • صفحات تماس با ما. سایت ساز شما باید امکانی را فراهم سازد که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند و در زمان مراجعه به وب‌سایت پیغام‌های خود را به شما ارسال کنند.
  • تجارت الکترونیک. یک وب‌سایت کارآمد حوزه تجارت الکترونیک به شما اجازه می‌دهد تا محصولات جدید را در آن اضافه کنید و بنابراین سایت ساز انتخابی شما نباید محدودیتی در زمینه نمایش تعداد محصولات در وب‌سایت قائل شود.
  • گالری تصاویر و ویدیو. بهتر است سایت سازی را انتخاب کنید که امکان نمایش تصاویر و ویدیوهای متعدد را در وب‌سایت و در انواع نسخه‌های موبایل، دسکتاپ و تبلت فراهم کند. بارگزاری تصاویر در سایت باید میسر باشد. در عین حال مناسب است تا امکان اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی متعدد نیز فراهم باشد.
  • مدیریت محتوای آسان. به روزرسانی منظم مطالب وب‌سایت یکی از مهم‌ترین عوامل جلب بازدیدکنندگان به وب‌سایت است. امکان مدیریت محتوای آسان و ساده می‌تواند زمینه تولید محتوای خلاقانه و به روز را برای مدیران وب‌سایت ایجاد کند. پس بنابراین سایت سازی را انتخاب کنید که ویژگی مدیریت محتوای ساده را در نظر گرفته باشد.

 

کلید واژه ها: سایت ساز ساخت سایت طراحی سایت طراحی سایت برای موبایل مدیریت محتوا


( ۱ )

نظر شما :